Bebeğim sütüm az olduğu dönemde biberona mamaya alıştı fakat artık sütüm tasarken dahi biberon istiyor ve her geçen gün sütüm azalıyor.tamamen sütüm çekilmeden sagarak devam etmek istiyorum.emmiyor bari sagarak anne sütü verebileyim istiyorum.elimde mevcut bir markasi belli olmayan elektrikli mak.var.fakat elimle sagarken dahi daha fazla süt elde ediyorum bir kaç damla alıyor bitiyor bu makina.bana tecrübe edilmiş en iyi makina önerisi lütfen.avent biraz pahalı loshiona göre arasındaki farkı bilen varmı.avent için 3 kat fazla ödemeye değer mi??