Kızım sabah kalktıgımızda 39° ateş ile uyandı eşimle hemen duş aldırdık önce hastalandığında fitil yazmışlardı ateş düşürücü onu yaptım yarım saat sonra uyudu uyandı iyi gibiydi sonra tekrar uyuduk beraber bir kalktım ateş 39 olmuş yine annemi aradım taksiyi aradım hastaneye gittik hastaneye gidene kadar ateşi düşmüştü doktor bir antibiyotik yazdı verdim eve gelince kızım yarın saat sonra kustu ardından daha 2 kere daha kustu ishal oldu bu şikayetleri yoktu ateş hala 39° tekrar duş aldırdım ne yapmam gerek bilmiyorum kızım 8 bucuk aylık çok korkuyorum antibotigi bir daha vermeyeceğim aceba tekraracile götürsemmi neler yapabilirim evde yardımcı olun lütfen