Nezzz_ Merhabalar arkadaşlar hayırlı geveler öncelikle bebeğim uykusunda bağırıyor ve konuşuyor gıbı sesler çıkarıyor bu durum normalmı gece terörü diyor netten araştırdım biraz ama başına gelen oldumu acaba yardım edin üç gecedır durum aynı
Nezzz_ BenMathilda Hayr d vıtamını ve demır dısında ılacı yok ama üfürümü var zamanla gececek dedı doktor sadece 3 gecedır bagırma ve konusma gozlerı kapalı ama anlamıs degılım🤦🏻♀️🤦🏻♀️
BenMathilda Nezzz_ ufurumle alakali degildir zaten. O zamanla geçen bir durum oluyor genelde. . Benim bebegimde bu aralar kullandigi ilacın yan etkisi olarak meydana geliyor bu durum Derin uykularda görülüyormus sanırım
karabc1 Diş çıkartıyor mu ayı kaç? Kızım 6 aylık 4.bucuk aylıkken diş çıkartırken yaşadık. Gece terörü biraz büyük bebeklerde oluyor. İnşallah geçer çok zor oluyor çünkü onu rahatsız görmek
Nezzz_ karabc1 10 aylık canım ama dort aylıkkenede yapmsıtı dıs cıkarrkene sonra gecınce doktor gostermedım anlamadım atakmı acaba tekrar üç gündür aynı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
karabc1 Nezzz_ atak olabilir ama benim yine ön dişler geliyo dün gece hep inlemeli ağlamalı geçti uykusunda bağırıyor ama diş geliyor bazen gelicek gibi oluyor gelmiyo vücut hazırlıyor ya ağrıda yapıyor çocuklara istemsiz
Yazannesi1 Nezzz_ söylediğiniz aylarda uzun ataklar yaşanıyor. Benim şu an 4 ay atağında aynı şeyi yapıyor çığlık ata ata uyanıyor gözler kapalı. Kucağa alıyorum zorla gözlerini aç falan diyorum gözlerini açınca ağlama bitiyor. Ama açmazsa sanki kesiyorlar gibi bağırıyor 🤷🏻♀️