Benim kızımda 2 ay 2 günlük ve bizde de oluyor zaman zaman . Mesela bir gün önce sabah 8 de uyanıp gece 3 de uyudu ve parça parça bütün gece uyanmaya devam etti . Çok yorgun düştü digersi gün saatlerce uyudu . Devamli süregelen bir durum haline gelmedi yani . Devamlı kollarımda veya ayağımda durmak istiyor aksi halde uyaniyor . Demek ki bu ay ve günlerde normal 🤔