snmtrhn45 ben de olmadım 19 ocakta doğum yaptım doktorum emzirdigin sürece olmaman normal dedi çünkü süt yapan hormonlar adet olmayı engelliyormus ,ama genelde 6 ay sonrası ek gıda doneminde sut üretiminde biraz azalma olduğu icin adet olunur demişti