Merhaba anneler, kızım 10 aylık. 7,5 aylık olduğundan beri geceleri uykusunda ağlıyor. Uyanıyor diyemem çünkü gözleri kapalı ağlıyor. Alttan 2 dişi 6,5 aylıkken çıkardı. Geceleri hiç yapmazsa 2 kere uyur halde ağlıyor. Ve bu bazen 5-6’yı buluyor. Memeyi alana kadar sakinleşmiyor. Su versem de ağlıyor. Bu aralar ağlamasının şiddeti arttı. Mesela dışarda uyumuşsa eve gelince bezini ve üstünü değiştirip emzireyim diyorum. Başlıyor ağlamaya ve asla sakinleşmiyor. Doktorumuz dişten olabilir dedi. 1 kez calpol vermeyi denedim. O da bir işe yaramadı. Acaba başka bir sorunumuz mu var? Ya da birşeyi yanlış mı yapıyorum? Fikirlerinizi bekliyorum. Bu arada gündüzleri neşeli bir bebek. Kolay kolay herşeye ağlamaz.