Bir buçuk aylık bebeğim uyurken sürekli durduk ağzında birşey yokken emmeye çalışıyor ağzını şapırdatıyor. Bu tür durumla karşılaşan var mı. Doymuyor mu diye düşünüyorum canım çok sıkılıyor. Sütüm de çok açık bir beyaz sanki su gibi rengi çok az bir beyazlık var. Sütüm yetmiyor mu acaba. Bu tür durumla karşılaşan varsa yazabilir mi