Ben her emmek için uyandığında çişte olsa değiştiriyorum 3 saatte 1 mutlaka uyanır emmek için zaten.2,5 aylık oğlum. Asla değiştirmeden yatırmam uyanır uyanmaz altını degıstırıp emzirip uyutuyorum. Çişte olsa ona iyi değil bence.kucuuck bedenleri zaten 7 24 bezle temas edıyo bari olabıldıgınce temiz kalsın kuru kalsın.