SukranUras hvvgcr maşallah sen daha allahtan belanı mı istiyosun 😂 napsın çocuk ayda 2 kilo mu alsın obez mi olsun napsın çocuk sana yaranabilmek için annesi 😂😂
SukranUras hvvgcr bence de olmasın kilo alımı da çok iyiymiş allah daha çok süt versin sana biz mama illetine bulaştık kşmse bulaşmasın istiyorum 💙
hvvgcr SukranUras insan her mama yapışında kötü bir şey yapıyor gibi hissediyor ama mecbur olunca yapacak bi şey yok sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil
SukranUras hvvgcr ya kötü bişey yapıyo olarak değil de ben daha çok emzirme kısa sürdüğü için üzülüyorum. Tabiki anne sütğ mamanın yerini alamaz ama emzirmekte anneliğin en güzel yanlarından biri bence.
zisaneysam hvvgcr Sadece anne sütü veriyorum Doğum kilosu 2668di hastane çıkışı kilosu 2600 şuan 2 buçuk aylık ve 5500 kilo canım
hvvgcr SukranUras evet kesinlikle öyle sütüm olmadığı halde 2 saat emzirşyordum ben ilk günler yinede emzirmeyi uzun tut bebeğin emiyorsa