Kizlar annelik gerçekten çok değişik birsey ya. Delilik dediğime bakmayın. Tam adını koyamıyorum aslında. Herseyi en uçta yaşıyorsun. Sevincini, üzüntünü, korkunu.. Her zamankinden farklı bisey olduğu zaman beyin hemen senaryolar kurup sorular sormaya basliyor. Çalışmaya başlıyor tık tık tık. 14 aylik kızımın gözünde çapak var diye sorgulamaya başladım. Acaba neden çapaklandi diye. Eşime söylüyorum benim gözümde çapak oluyo normal diyo 🤣 yahu bu güne kadar gözünde çapak olmamış bugün olmuş haliyle endişe ediyorum. Anneler ayaklı anksiyete, anneler ayaklı panik , yürüyen felaket tellalı.Sizlerde durumlar nasıl? ❤️