Sibelocak ben işlemi yapan olarak yazıyorum 😄 hem müşterilerim hem ben çok memnunum çünkü harika bı işlem hatta 3 li kalıcı makyaj yapıldığında eyeliner ya da dipliner dudak renklendirme ve kaş olduğunda hiç uğraşmadan dışarı cikabiliyosunuz ve her an bakımlı oluyosunuz açıkçası maliyetli bı işlem çünkü malzemeleri inanin bana çok pahalı ee bizlerinde kazanması için fiyatlar ortalama aynı oluyor happykids e ozel burdan ulaşanlara özel paket fiyatı yapabilirim isterseniz Instagram sayfam can.makeup.studio İstanbul Beylikdüzü nde yerim adım Neşe Erol annelere destek her yerde 🥰🥰🥰💪🏼