Zehrahuma sizin için kötü bir örnek olacak ama ben birşeyden cok korktugumda resmen demiştim dercesine başımıza geliyor ve bebeğim de aynı şekilde nasibini aldı. alerjik bebek olmaz inş dedim oldu, düşmesinden korkuyordum bir anlık yapmayacagım şeyi yaptım düştü, rota yaptıramadık alerjiden ötürü korkuyordum ya rota olursa diye aşısı olmayan bir virüs kaptı, onunla ugrasıyoruz. O yüzden korkma.. anne olarak yürek hep ağızda ama bunları cagırmamak gerekiyor. ilk hamileliğimde içimde hep bi aksilik olacak diyordum 23. haftada erken doğurdum cok az yasadı evladım. bunlar hep ders.. kendimizi ve cocuklarımızı Allah’a emanet etmeliyiz,hepimizin sayılı nefesi var böyle korkularla nefesimizi harcayıp ömrümüzü kısaltmayalım ❤️