Merhaba arkadaşlar 4+19 günlük kızım var. Doktor mama ver dedi 3 gün zorla verdim hiç sevmedi ve kabız yaptı. 5 gün kakasını yapamadı acile götürdük lağma yaptılar o gün yaptı sonra 4 gün yine yapamadı doktoruna gittik fitil verdi 3 günü geçerse yapmaması ver dedi. Alıştırmak istemiyorum fitille yapmasına ve acı çekiyor yavrum. Ne yapmam gerek kakasını rahat yapması için 😟