Kızlar çok mu soğuk ben mi üşüyorum elim ayağım buz kesiyor yaktınız mı doğalgazları daha fazla direnemiycem bu soğuğa galiba kışın ekstra birde ısınma masrafı bütçeyi zorluyor birkaç kişiden gece yatarken kapattıklarını duydum ama sizce mantıklımı aç kapa evin ısısı değişir sürekli