Ahso ben alalı 3 sene olacak neredeyse pendikten almıştım bende inan bilmiyorum o zaman sormuştum bu böyle takım satılıyor çıkarsak bile fiyatta değişiklik olmaz dediler.. Öyle diyince biz de kabul ettik 2000 tlydi zaten uyku takımı da almıştım benimki büyüyen beşikti.. Şimdi değişmiş olabilir gerçi şifonyer işime yaradı ama olmasa da çok sıkıntı olmazdı yer açılırdı en azından diye düşünüyorum bu arada fiyatı sa çok iyiymiş bence..