Benim kızımda da vardı zamanla açılır, açılmazsa 1 Yaşında tekrar konuşuruz dedi doktor şükür kendiliğinden açıldı. Ama sizin sonradan oluşmuş sanırım. O konuda bılgım yok. Yalnız kremler kortizonlu kremler.çok kullanma taraftarı değildi doktorumuz. Şükür gerek kalmadı.