Öncelikle iyi aksamlar herkese. Birşey danışmak istiyorum da sizlere insallah uyumamışsınızdır 🙃
Oğlum 4 ay 11 günlük. Gece neredeyse 1bucuk 2 saatte kalkıyor tek meme emiyor emerken uyuya kalıyor. Sürekli bu sekilde kalkıyor 2mizinde haliyle uykusu bölünüyor. Acaba doymadan mı uyuyor da sürekli bu şekilde kalkıyor onu çözemedim haliyle. Ben bu gece beslenmesinde mama kullanmalımıyım? Mama kullanırsam 2mizde uyuyabilir miyiz ya da meme reddi de olur mu biberon kullanırsa. İnanın kararsızım, sizlerden fikir almak isterim. Çok yoruldum çünkü 🥱😔