Ertugrulunannesii mamadan sonra 3,5-4 saatte merak edilecek birşey yok, acıkmıyordur. Hem 140 ml güzel bence. Benim bebeğimde 4 aylık 120-130 ml gün içerisinde bile anca yiyor. Bence 4,5 saat olduğunda tekrar deneyin, uzun süre reddederse altını açıyorum, uyanıyor sonra kapatıp mama veriyorum. Tekrar uykuya dalıyor çünkü mahmur oluyor.