Melisakskn Kizlar bebegim 14 aylik ustunu geceleri hep aciyor evim serin cok isinmiyor odasi en fazla 21 22 derece oluyor kışın hangi marka ve tog onerirsiniz?
Kuzeybabyy Melisakskn odamız kaloriferi açmadan önce 20-21 di lcw 2,5 tog gayet iyiydi şimdi 23-24 1,5 tog giydiriyorum e bebekten almıştım
nneslihan Melisakskn owli ve kitikate çok memnunum terletmiyor birde kidzee markasınıda deneyeceğim, henüz gelmedi
nneslihan Egesilaali insanların harcadığı, aldığı neden bu kadar insanların gözüne batıyor anlamış değilim. Bu gidişlede anlayamayacağım.
Egesilaali nneslihan gözüme asla batmadı ne alaka şimdi hem sana ne oluyo onuda anlamadım sadece gülerek yazdım ben cok baktım uyku tulumu ama pahalı geldi alamadım ondan öyle yazdım