Selam kızlar
Kızım 4,5 aylık dün doktora gittik kontrol amaçlı
Hersey gayet normal şükür ama tadımlıklara başla dedi
Mesela meyve suyu (ev yapımı) yoğurt veya çorbanın suyu tanesiz yani
Açıkçası bana tuhaf geldi daha çok erken değil mi sizce?
3 aylık olduğunda mamaya başlamak zorunda kaldık meme mama şeklinde ( mama günde 2 kere 90ml emzirdikten sonra)
Sütümün kalitesi düşmüş yaramaz olmuş bu yüzden pek kilo almamış ..
Bu yüzden mi dedi acaba tadımlıklara başla diye
Ayrıca eğer gerçekten tadimliklara başlayacaksam neyi nasıl yapacağımı bilemedim şimdi
Ben kendimi 6 aylık olunca püre yapmak için hazırladım çok araştırdım okudum ama şimdi böyle denildi 🥴