Mduygum Kizlar bebegim 4 aylik oldugundan beri 11-12 gibi uyaniyo gece 2-3 e kadar uyumuyo deliricem 😔
Hohomoromu Mduygum Yine cok degıl bir kaç saat normal herkes bi şekılde uykusuzluk cekıyor canım tek derdn bu olsn bebiş iyi olsun 😊
Merrmeliss Mduygum dur delirme sakin ol:) erken uyandır sen kendin sabah 7 de uyandır mesela. Uykusu bölünecek ama akşam 8 de uykusu gelir. Bizde öyle oldu
PelinKaraca Mduygum sahur yapcaktır 😀😀şaka bi yana iki üç saat uyanık kalması normal değil mi canım. Uyku saatlerini düzenleyebilirsin.
durula biz 5 ayligiz 4 aydın 2. haftasından beri uyku düzenimiz çok bozuldu atak haftasi olabilir belkide zor bi durum inşallah hemen düzelir sizinki 🙏