Ek gıdaya geçtik ve ilk defa kabız oldu bebeğim. Yaklaşık 5-6 gündür kakasını yapmıyordu. Her yemeğine zeytinyağıda kattım. Kabız olmus ve bugün çok zorlandı. Sanki aşı oluyormuş gibi bi an ağladı hep, kakası geldikçe 😢 Yapması için uğraştık poposunu uyardık, kayısıyı püre yaptım verdim zeytinyağıda içirdim fakat her seferinde yaptıkça çok şiddetli ağladı. İlk defa bu halini gördüm içim acıdı yavruma. Kabızlığın çabuk geçmesi için daha neler verebilirim?