Oglum 1yaşinda olacak teyzeleri 4gün sonra..Eşimin çileğe alerjisi var ve cocugumda da çikabilir diye korkuyorum.Amcamı gördüm bugun 3-4tane çilek verdi bende heveslendim aksam vakti ilk defa 1tane çilek yedirdim 1saattir uykuya dalmaya çalışıyor inliyor agliyor pek de huyu degildir uyur yani kendi kendine uyuyan bir bebek,biliyorum akşam tadim yapilmaz heves ettim ya güzel görününce yesin istedim işte..Ya çilekten ya huysuzlugundan dişten dolayı acaba 1tane cilek böyle inlemesine aglamasina sebep olur mu beni bir rahatlatın ya vicdan yapiyorum neden sabahi beklemedim diyorum 🤦♀️korktum açıkçası