Arkadaşlar merhaba 2 aylık bebeğim hasta öksürüyor ve boğazına takılan balgam olduğu için nefes almakta zorlanıyor boğuluyor. Doktor prospan diye bi öksürük şurubu vermişti öksürüğü şiddetlenirse diye olabildiğince kullanma demişti kullanan var mı? Kullanmalı mıyım?