duyguln31 Hayırlı geceler hanımlar benim size sorum şu benim kızım 11 aylık ve 5 6 adım atıyor yürüme çabaları gösteriyor lakin sağ ayağını içe basıyor bu durum normal mi? Doktora götürmek gerekli mi? Neden böyle? Başından geçen varsa bilgilendirebilir mi?
Ozgoktug3110 duyguln31 benim de oğlum da kizinizla emsal oda aynı sekilde ayağı içe doğru ayakkabıyla daha belli oluyor öyle oldugu çıplak ayakla normal basıyor bizim ki . Doktoruma sormadım ama normal olduğunu düşünüyorum biraz daha tam yürüsün öyle gozlemleyecgim 🤗
YoldasYilmaz duyguln31 doktora götürmesini tavsiye ederim belki basit bir durumdur.ama bi iki tanıdığım var coxugu oyle yurume bozukluğu var cocuk ta tedavi görüyor.Allah uzak götürsün ama en doğrusu doktora götürmek.
Bebek2020_ duyguln31 tam yürümesini bekleyin. Çünkü yeni yürümeye başladığı için tam dengeyi kuramıyor olabilir
duyguln31 Bebek2020_ ya ben ilk öyle düşündüm cevremdekiler basmamasi gerek deyince şüphe düştü içime
Bebek2020_ duyguln31 eğer yakın zamanda doktor kontrolü varsa belirtin doktorunuza içiniz rahat olsun.