Egem06 benim oğlum henüz o düzeyde konuşamıyor, ifade edemedi için de ayrı bir öfkeli düşünün. 2 çocuğunuz mu var? Cidden biraz rahat olun ben çok rahat bi insanımdır (kendi evimde) dağıtıyor kırıyor su yapıyor her yeri öğle uykusundayken topluyorum yaptıklarını. Öyle zor hastalıklar yaşayan aileler var bu çocuklarımızın enerjisine sinirlenmeyelim. Evet haklısınız bende aynı durumdayım ama geçecek sonuçta bu günler de 😏 kreşe gidiyoruz biz çok faydalı oldu enerjisini atıyor hafta içi orada