Merhabalar anneler bugün kızım üç aylık oldu ve emmesi gayet güzel sütüm İlk zamanlar bayağı çoktu buzluğa sağıp koymuştum onları tükettik büyükçe sütüm yetmemeye başladı ve mecburen aralarda mama verdim bir kutu bitirdik bile tam ikinci kutuyu alacaktım biraz araştırma yaptım ve mamanın çok zararlı olduğunu söyleyen sayfalar doktorları gördüm. Perga mama diye bir şey gördüm keçi sütü ile karıştırip veriliyormuş bayağı faydalı olduğunu söyleyenler var ama fiyatı biraz Bizim için pahalıya geliyor mama vermek istemiyorum ne yapmam lazım ya aklım çok karıştı