Mavis_00 Alparslanim ayy bende aynıyım 2 hafta olck neredeyse başımın ağrısı koku kaybını tat kaybını geçirmedim gitti🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Mavis_00 Alparslanim kardeşim Çarşamba günü 2 hafta olck işte tat kaybı koku alamama geçmedi valla hele baş ağrısı covid mi ki dedim test verdim oda yok kullanmadım ilaç da kalmadı dilim damağım kuruyor hep susuyorum ya
Aysevim _____ benim de pozitif çıktı bugün 🙈bebeğim de öksürüyor siz ne yapıyorsunuz çocukları ilaç falan verildi mi
MiracEfemm Aysevim Biz de covid olduk bebeğim 6 aylık ve emziriyorum bu yüzden bana da bebeğe ilaç vermediler. Ben parol kullanıyorum oğlumda ateş yükselirse calpol birde biktisel bir öksürük ilacı
_____ Aysevim çocuğum 1,5 yaşındaydı ilaç verilmedi diğeri de karnımdaydı 8 aylık bana bir ilaç verildi ve güzel bakım beslenme ile atlattım kolay şekilde çok şükür
Yingyang Alparslanim bizde grip olduk ama koku ve tat alıyorduk muhtemelen korona olmuşsunuz bı test verin geçmiş olsun bol sıvı alın