Kızlar bu kaçıncı postum bilmiyorum kızım 2 gündür ateşi var bugün 39 a çıktı acile gittik muane hiçbirşey yapmadılar bi şurup içirdiler elime ıslak bezleri tutuşturdular kompleks yap dediler( kavga ettim )neyse eve geldik biraz düştü ama şimdi kafası ve koltuk altı yükseliyor en çok kafası 38 oldu
kompleks yapıyorum ateş düşürücüyü de içti
ne yapıcam ben 😞bide akşamları soğuk oluyor ben battaniye örtünüyorum ama kızıma sadece ince çarşaf örtüyorum ateşi olduğu için
üstünde atletle şort var
sizce üstü giyimi nasıl olmalı ,ateşi nasıl düşcek 😞ya enfeksiyondan ya dişten