iremceren 20 aylik oglum oturup ağlıyorum o derece yaşıyoruz.Ben bağırıyorum o da bana bağırıyor artık dayanamıyorum da bağırıyorum çünkü laf söz dinlemez oldu iyice zıvanadan çıktı yapma diyorum güzelce söylüyorum yok en son deliriyorum artık bağırmak istemiyorum ama gelin bi görün.Istedigi olmayınca kendini yerlere atiyor dovmusuz gibi ağlıyor.Yemek yemiyor kahvalti bile zor yapiyor corba içmiyor makarna yemiyor babaannesinde dedesi bi kurabiye almış bimden susamlı taktı ona onu yiyor süt içiyor çubuk yiyor akşam yemekleri zaten yok ne yapacağım sasirdim iyice.Bezini değiştirtmez dışarı çıkalım derim kapıya koşar sonra çıkmayalım diye ağlar çıkınca eve gitmeyelim diye ağlar Allah sabırlar versin.