Senaytekeli 14. Ay da zannetmiyorum ben 2 yaş sendromu olduğunu. Muhtemelen 14. Ay atagindasiniz, Allah sabir versin o da 35 gün sürmüştü. Gece uykularımız perişandı. Sanki gazı var gibi saat başı kalkar kıvım kıvım kıvranır, geri uyumak istemezdi. Ama 15. Ayda geçmişti şükür. 2 yas sendromu uykudan ziyade gün içerisindeki tavırlarında olumsuzluklar yaratıyor, inatlaşma, zıtlaşma, nesne fırlatma, saldırganlık gibi belirtiler veriyor. Allah yardımcımız olsun, biri bitip biri başlıyor…