3ana ögün yiyip içtiginizde ve kullanim şekline aynen riayet edildiginde gercekten faydasi oluyor ben çayı ile birlikte kullandım yani zaten ister istemez acıkıyorsun ve yemek istiyorsun.Tabi kilo proplemi olmayacak sürekli aciktirdigi icin yiyisun ve kilo yapabiliyor ama gercekten güzel işe yarıyor benim kadar süt sıkıntısı çeken olmamistir kendimi paraladim emzirecegim diye en son dilruba hanım vesile oldu sagolsun.