Arzu38 moralini asla bozma, ben burda post açmıştım emmiyor diye bak uğraştım yaptım şu an emmekten kusuyor. Lohusalık zor mutlu olmaya çalış bebeğini kokla bol bol güç al. Ağlama sütün kesilir dediler öyle ni şey olmadım günlerce ağlamadığınnsürece sorun yok çokta rahatlıyor insan. 40ı çıkmadı falan diye düşünme al çocuğunu çık dışarı yürü hastaneden dönerken dolaş biraz keyfine bak eve tıkılma yenisin bunalıma girersin dikkat et güçlüsün sen annesin her şeyi başarırsın. Mama da vermekten çekinme doktoruna sor ver