Merhaba arkadaşlar 28 Eylül de sezeryan doğum yaptım bebeğimi hemen alıp Küveze götürdüler su yuttugunu söylediler hava vermişler o gece sabah kan tahlilinde enfeksiyon cıkmış cocuk doktoru enfeksiyonu kurutmak için antibiyotik tedavisi uygulanacak dedi daha önce yaşamış olan var mı kaç günde cıkıyor eve geldiğinde Bi sorun yaşandı mı. Şimdiden teşekkürler herkese