Herkese merhaba, 50 günlük bebeğim var, bugün doktor muayenesinde kalça ultrasonu çekilirken tesadüfen böbrek taşı da görüldü. Çok endişeliyim 😏 Sütüm yetersiz olduğu için mama da kullanıyoruz mamada dolayı mı oldu hiç bilmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı, tedavisi nasıl oldu 😏