Edamirayyy Asil_egem ben kullanıyorum çok memnunum bebelac benim kızımıda kusturdu aptamil aynı kabız yaptı en iyisi sma
Ed1608 Purpura26 doktorumuz artık smanın içeriğinin değiştiğini ve bebeklerin bağırsak florasinj bozduğunu bir an önce değiştirmemiz gerektiğini söyledi. Değiştirdik ve aptamile gectik anında düzeldi. Sizde vakit kaybetmeden değiştirin
Purpura26 Ed1608 Bende 2 gündür tekrar aptamile geçtim. Kakası sarıya döndü direk ama cıvıklığı geçmedi. Yarın ki kakasında net belli olur. Anca atılır bağırsaklardan diye düşünüyorum
ikizlerinannesi2985 Asil_egem gelir gelir. Biz de kabızlık şikayetiyle doktor tavsiyesiyle sma ya geçtik. Hiç kabızlık yaşamadık bugüne kadar çok şükür🙏
Nuray23 Asil_egem kizim şuan 6aylik doğduğundan beri sma optipro kullanıyorum. Gaz ve kabız sorunu çok şükür yaşamadık.
alinaannee Asil_egem sma yı doktor tavsiye etmişti sütüm kesilince mecbur başladık sma optipro kilo alımı gayet iyi bir de sma optipro nun en büyük özelliği kusturmamasıymış doktor demişti