Yesim25_ Rabss 😊😊daha çok erken annesi benim kızım da 9 aylık dede mama annn diyiyor ilk bebek acele ediyoruz galiba ben de bekliyorum demesini
Deletedmom0031 6 ay 25 günlüğüz ara baba diyor ama kelime tekrarı gibi bababa diye beklemedeyim bende😅
durula erken degilmi ki ağlama arasında yada bağırırken neet anne diyo ama bence bildiği için değil 😁❤
melissrn 1 yaşında dedi diğerleri bilinçsizce bence ama 1 yaşındayken baya anne diye çağırıyor peşinde dolanıyor babası işten gelnce baba diye babasınnnpeşinde dolaşıyor 😍
Bilgedefne14 Rabss 5 aya girdik daha belirgin şekilde ağladığı zaman anne diye ses çıkartıyor öncesinde de diyor gibiydi ama bu kadar net belirgin olmamıştı