Elifimmm21 kolik bebek Türkiye’de yanlış biliniyor.kolik bebek demek normal bebeklerin rahatsız olmayacağı ses gürültü ışık
sıcak soğuk dahil uyarilmadan anı değişiklikler den rahatsız olan kendini kasan korkan hassas bebek demek. Çok ağladığı için de daha fazla gaz yapıyor kendisi huzursuzluğuzdan.
Yani sadece kolik gazına kakasina ağlamaz
Ama maalesef Türkiye’de al gaz damlası kolik
Bu kolik değil
Kolik olmayıp sadece gazı olan bebekler var
Aslında gaz damlaları onlar için.
Ben bir kolik annesiyim 4 aylık ve en az 6 aylıkken düzelir dedi Dr . Gaz sorunu da hala bitmedi
Ancak dışarı çıkmak
Anı ışık açmak
Ekran görmesi
Yabancı insan
Fazla ses dahi çocuğu rahatsız ediyor ve ağlıyor
Ve ben tüm yabancı kaynakları da okudum