Fulyaalin Antibiyotik iğne vuruluyoruz ilk kez 11 aydır pişik goruyorim ama kanarcasina yara oldu aşırı ağlıyor Bepanthol sürdüm hamazinc sürdüm yok çocuk başbas bağırıyor ne önerirsiniz
Oflu61 Fulyaalin Locoderm kullanıyorum ben öyle durumlarda. Gündüz hametan sürüyorum gece yatarken uzun süre kalması için locoderm sürüyorum. Kortizonlu krem yalnız 4 günden fazla kullanma demişti ama çok çok iyi geliyor