Kızlar merhaba oğlum 1.5 aylık burnunda 2 3 gündür hırıltı var ateşi beslenmesinde sıkıntısı yok çok şükür hastada değil. çok endişeliyim nasıl oldu anlamıyorum terine vs çok dikkat ederim ama çok üzgünüm gerçekten. Tecrübeli olanlardan yardım istiyorum 🥺