seymabykn elcn4139 Önceden aldığım mama kabını atmadım genelde aldığım mama poşetli oluyor direk içine boşaltıyorum zaten 1 haftada tüketiyor
Alyaninannesi_ elcn4139 kapaklı kavanozda saklayabilirsiniz. Ben de bi kaç kez poşetli olanlardan kullandım ama çabuk bitirdiğimiz için paketin ağzını kapatıp kutuya koyuyodm geri