Eslemin_Annesiii kızlar aventi mi önerirsiniz chicco yu mu chicconun cok tatli bir emzik modeli var çicek seklinde diger emziklere hic benzemiyor farklı yapilmis
TheBaby Eslemin_Annesiii Bebeğe göre değişir. Bi bakmışsın şu ne alsammı dediğin 7₺ lik emziği tutmuş😁neyse sonra markayı değiştim tabi. Ama anladımki kızım yarı damaklı emzik seviyormuş. Markadan ziyade damaklı deneyin. Yarı damak tam damak gibi
seymabykn Eslemin_Annesiii Genelde avent öneriyorlar ve çoğu bebek avent tutuyor benim bebeğim basından beri avent emiyor
Eslemin_Annesiii Gulsurmeli model olarak hosuma gitti cicek seklinde cok tatli ama avent daha mi kaliteli tutma yönünden daha mi rahat iyidir bilemedim 😊😊
Gulsurmeli Eslemin_Annesiii Benim kızım chiccoyu tek seferde tuttu herhangi bir sorun yaşamadım. Rica etsem o emziğin görselini paylaşabilir misiniz yeni çıkmış sanırım ya da ben görmedim. 😇
Eslemin_Annesiii Gulsurmeli https://www.babymall.com.tr/chicco-chicco-physio-comfort-silikon-emzik-2li-6-ay-kiz-p-14433
Gulsurmeli Eslemin_Annesiii Ay bunlar var bende bende daha farklı bişe çıkarmış sandım😂😂. Rahatlıkla kullanabilirsiniz ben hiçbir sorun yaşamadım. 🌟🌟💞
Eslemin_Annesiii Gulsurmeli aventin emzik kenarlari yumusak yapiya sahip chicco da oyle acaba sert duruyor