Merhaba sevgili aileler yazım biraz uzun olabilir ama yardımınıza ihtiyacım var. Bebeğim 16 aylık . Bir yasindan beri hazır olduğu için odasını ayırdık . Korkuluklu tek kişilik bir yatağı var onda yatıyor Montessori yatak . Yalnız bir ay önce kadar bir gece çok kötü korkarak uyandı . Gözleri kapalı üstüme tirmaniyordu düşünün. Salona götürdüm vs yanimda kanepede yatsın diye ama kanepeye bile yatmadı korkup üstüme atıldı . O gün bir şekilde tekrar odasında uyuttum mama verdim yanında yattım ..uyudu . Bu kez de iki gün önce yatmadan önce aynı şekilde korkmaya başladı. Odaya gece lambası vs de taktım . Hep perdeye bakıp ordan korkuyor gibi geldi bana ..perdeyi de gösterdim yanına gittik vs . Ama yatağa koyuyorum yine aynı. İki üç gecedir aynı şeyler . Ne yaptıysam geçmedi korkusu. Odasını temiz tutuyorum kesinlikle ufak ekmek vs yok . Gece lambası da takıyorum . Dualar da okuyorum dilim döndüğünce. Bunu yaşayan oldumu bu yaşta ..yaşı çok küçük daha karanlıktan korkması icin