Oğlum 14 aylık dün menenjit son aşısı da vuruldu ve özel aşı defterimiz kapandı şükür 2 yaşına kadar. Yalnız dün çok değildi ama bugün yavrumun aşı yerinde büyük bir kızarıklık ve hafif şişlik vardı. Hocamıza msj attık hemen resim de çektik menenjit bexorada olabileceğini söyledi. Alkol yoksa kolonyalı pamuk koy dedi yaptım ama içimde rahat değil zaten azı dişi çıkarıyoruz hep huysuz acaba bacağı da ağrıyor mu hep bunu düşünüyorum. Sizde de oldu mu? Valla yarın acile bile götürmeyi düşünüyorum