Gguler 1.5 aylık bebeğim var emziriyorum ve boğazımda ağrı var yutkunamıyorum emzirirken pastil kullanılıyor mu
izmir3535 Gguler ben gecen gun kullandim 8 aylik kizim hicbirsey olmadi acikcasi kulnnamama diye dusunmedim ustunde ilac degildir yaziodu zaten