Merhabalar, bebeğim 20 günlük oldu. Sol mememi emiyor sadece çünkü sağ memede çok yara var onu emdikçe kan geliyor kanla süt karışımı oluyor ve kızım buna çok öfkeleniyor. Bunun çözümü varsa ne olur yardımcı olun 🙏🏻 Her tavsiyelerinize açığım ama lansinoh hariç o hiç yaramadı. Şimdiden teşekkür ederim