Surprizkutusu 2,5 yaşındaki bebegim hafif ateş ve grip semptomları var crp degeri 13 ama antibiotik reçete etmedi, farkli bir doktora götürsem mi yoksa 13 cok da yüksek degil mi
BBmom Surprizkutusu viral bir enfeksiyon düşündüğü için vermemiş olabilir. Antibiyotikler bakteriyel enfeksiyonlara etkilidir. Viral enfeksiyonların tedavisi iyi beslenme iyi dinlenmedir. çok geçmiş olsun. Durumu kötüleşirse mutlaka götürün tabi.
m_yaren_b Surprizkutusu bende endişelenmiştim 13 çıktığında ama bize de ilaç vermedi çokta yüksek değil sanırım
Senem_tuncel Surprizkutusu Öncelikle geçmiş olsun genellikle çok yüksek bulunmuyor bizde de aynı durum vardı 5 aylık bebeğim ilk götürdüğüm dr bir şey vermedi 2. Dr ateş düşürücü fitil ve antibiyotik vermişti yine başka bir doktora görünün
Surprizkutusu BBmom teşekkür ederim bilgilendirme için, uzun sürdü epey hastalığı, endiselendim doğrusu
BBmom Surprizkutusu ateşiniz 39 u geçiyorsa, balgamlı hırıltılı öksürük, çocuğun genel neşesinde bozulma olursa ya da varsa götürün mutlaka🌸
Surprizkutusu m_yaren_b sanırım diğer değerler de onemliymis wbc gibi, tek basina crp cok yüksek olmadığında onemsenmiyormus 🤷♀️