Linaaa34 Merhabalar arkadaşlar bebeğimi emzirdikten sonra başım dönüyor tansiyonumu ölçüyorum normal çıkıyor çok fazla açlık hissediyorum bunu yaşayan var mı acaba bu durumu ne önerirsiniz kan değerlerim de normal
Katya Linaaa34 açlık bende hissediyordum ve susuzluk. O yüzden ilk zamanlar yanımda kuruyemiş muz falan bulundururdum. Ve çok su içerdim. Suyu az içiyorsan ondan dönebilir başın