Tortilla Bglmdrn21 sonrada duzelıyor geneldr canm duzelmezse gotur bebeklerın hep ıyle kayık gbı oluyor
Oflu61 Bglmdrn21 Kızımda var 1 yaşında fark ettik ama covid nedeniyle 1,5 yaşında doktora götürdüm. Tek göz içe kayıyor gözlük kullanıyoruz:)
AnneOlmakCokGuzel Bglmdrn21 herşeyin çaresi var çok şükür ben 4 aylıktı farketti ğim de şu an 25 aylık. 6. Aydan beri gözlük takıyoruz, üzülme rabbim dermansız dert vermesin
Bglmdrn21 Tortilla ama 6 ayda artık düzelmiş olması gerekiyor diye okudum ve çok kötüyüm ya yeni fark ettim önceden olmadığına eminim napıcam bilmiyorum
Bglmdrn21 AnneOlmakCokGuzel haklısınız Rabbim hepsine sağlık sıhhat versin en önemlisi o. Çok geçmiş olsun sizede