bbmoms biz cranial tedavi merkezinde yaptırdık, Bahçeşehirde. Ama şu an kurların yükselmesinden kaynaklı çok fiyat artışı oldu. Allah ihtiyacı olan herkese ödeme güçlüğü versin. Şu devirde bebeğin sağlığı için yapılan şey bile o kadar pahalı ki. Siz nerde yaptırdınız?
Bizde kask çok terleme yapmadı. Hep incecik tek kat giydiriyoruz evin içinde, özellikle belirttiler onu. Büyükleri ikna etmek çok zor oluyor çocuk üşüyor diyorlar sürekli ama hep denilenler doğruymuş onu anladım. Üşüyen değil terleyen bebek hasta olur diye.